دانش‌آموز روشندل شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز:

قرآن اقیانوس بیکران علم است

تبریز ( پانا )- دانش‌آموز روشندل شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز، با اشاره به نیاز به افراد دانشمند و عالم در جامعه، قرآن را اقیانوسی بیکران از علم عنوان کرد و عمل به آن را موجب سعادت دنیوی و اخروی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
قرآن اقیانوس بیکران علم است

زهرا خلیلی، دانش آموز روشندل شرکت کننده در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در گفت و گو با پانا گفت: «من از بچگی به حفظ قرآن علاقه مند بودم و سوره های کوچک را با یک بار گوش دادن حفظ می‌کردم و همین موجب شد پدر و مادرم با توجه به علاقه من به این رشته من را در کلاس های حفظ قرآن شرکت دهند و پس از پایان آن قرائت را آغاز کردم و این موضوع برای من خیلی قابل اهمیت بود.»

وی افزود: «پدر و مادرم همواره مرا تشویق می کردند و به من در این راستا دلگرمی می دادند و این موضوع به من همواره کمک کرده است.»

این دانش آموز در پایان خاطرنشان کرد: «تاثیرات قرآن در زندگی من به وفور بوده و نمی توان آن را عنوان کرد. چراکه بسیار فراوان است، اما بیشترین تاثیر این موضوع بر روی اخلاق خود فرد است و قرآن نه تنها در زندگی اخروی بلکه در زندگی دنیوی نیز به افراد کمک می کند. قرآن نظم را در زندگی جاری می سازد و کسی که با قرآن مانوس باشد حتما شاهد نظم در زندگی خود خواهند بود. قرآن را باید خواند و عامل به آن بود ولی در وهله اول باید با قرآن انس داشت چراکه در جامعه به افراد دانشمند نیاز داریم.»

دانش آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار