رییس اداره قرآن، عترت و نماز استان مازندران :

مسابقات قرآن، عترت و نماز انگیزه بسیار خوبی برای دانش‌آموزان است

تبریز(پانا) - رییس اداره قرآن، عترت و نماز استان مازندران ضمن اشاره به هدف اصلی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور مبنی بر انس گرفتن هر چه بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم، این مسابقات را انگیزه بسیار خوبی برای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن، عترت و نماز انگیزه بسیار خوبی برای دانش‌آموزان است

غلامرضا حقائی سنگدلی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور در تبریز، در گفت و گو با پانا ضمن اظهار خوشحالی خود برای حضور در این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات انگیزه بسیار خوبی برای دانش آموزان بوده و هدف اصلی این مسابقات را که انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم است.

وی افزود: از استان مازندران ، 11 نفر دختر و 11 نفر پسر به این مسابقات راه یافته بودند که برای ما بسیار ارزشمند است و کسب رتبه برای ما ملاک نیست، بلکه برای ما شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و کسب تجربه توسط آنها مهم است و انشاالله این مسابقات و محشور شدن با قرآن، آنها را در مسیر زندگی شان یاری کند.

حقائی در پایان خاطرنشان کرد: بنده اولین بار بود که به استان آذربایجان شرقی سفر کردم و با مردمان خونگرم این استان و تبریز آشنا شدم.از تمامی عوامل اجرایی این مسابقات کمال تشکر را دارم.

دانش دآموز خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار