معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

معرفی قرآن تاثیر بسزایی در زندگی انسان ها دارد

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره نقش دختران و زنان در زندگی پیامبران اسلام، به تاثیر بسزای معرفی قرآن در زندگی انسان ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی قرآن تاثیر بسزایی در زندگی انسان ها دارد

رضوان حکیم زاده در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی دختران سراسر کشور در تبریز، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این مسابقات، اظهار کرد: خوشحالم که امروز در جمع نخبگان قرآنی هستم و حضور من برای خودم یک برکت واقعی است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: امروز، دختران ما به توصیه های آیات مبارک قرآن کریم در رابطه با نقش زنان و دختران در نشر قرآن عمل کرده اند. من به عنوان یک زن مسلمان به شما عزیزان افتخار می کنم . وقتی صحبت از زندگی پیامبران می شود، حضور جدی زنان و دختران در این زندگی پر برکت به خوبی دیده می شود.

وی ادامه داد: معرفی قرآن تاثیر بسزایی در زندگی انسان ها دارد. اگر حضرت هاجر، پیشنهاد حضرت ابراهیم برای زندگی در مکه که در آن زمان سرزمین خشک و بی آب بود پذیرفت، به این دلیل بود که با برکات قرآن آشنا بوده و ایمان قلبی داشت. زنان کشور تاثیر از همین فرهنگ قرآنی، جوانان برومند خود را تربیت و پرورش می دهند و بنابراین با تاثیرپذیری از این فرهنگ، مادران عزیز کشور ما در زمان ۸ سال دفاع مقدس، اسماعیل های خود را برای دفاع از میهن، قربانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار