فرماندار اسلامشهر:

استفاده از ظرفیت‌ خیرین شهرستان اسلامشهر جهت برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر بر ضرورت همکاری تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسلامشهر در زمینه برگزاری راه‌پیمایی اربعین حسینی 1401 و استفاده از ظرفیت خیرین در زمینه تسهیل اعزام و اسکان زائرین تا مرزهای ایران و سپس در کشور عراق تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌ خیرین شهرستان اسلامشهر جهت برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد اربعین حسینی 1401 که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت اعیاد قربان، غدیر و هفته عفاف و حجاب در سخنانی اظهار کرد: توجه به امر عفاف و حجاب فقط در رابطه پوشش ظاهری نیست، بلکه می‌بایست حرمت سیصد هزار شهید دفاع مقدس با رعایت کامل عفاف و حجاب حفظ شود.

وی در ادامه بیان کرد: اصل مهم توجه به عفاف و حجاب در رابطه با حفظ بنیان اساسی خانواده در جامعه است و در این راستا می‌بایست از انجام کارهای احساسی به نام عفاف و حجاب پرهیز کرد.

فرماندار اسلامشهر در رابطه با راه‌پیمایی اربعین حسینی 1401 تصریح کرد: در زمینه برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی پس دوران کرونا انتظار می‌رود، این برنامه با حضور بیشتر و شور حسینی مردم اجرا شود و تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری داشته باشند و با استفاده از ظرفیت خیرین زمینه تسهیل اعزام و اسکان زائرین تا مرزهای ایران و سپس در کشور عراق استفاده شود.

در این جلسه معاون سیاسی، انتظامی فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان اسلامشهردر ارتباط با مسائل اسکان افراد در طول راه‌پیمایی در کشور عراق و پشتیبانی داخل کشور و برنامه‌ریزی جهت بازماندگان اربعین حسینی،بحث و تبادل نظر انجام دادند و ابلاغ مسئولان کمیته‌های اجرایی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرستان اسلامشهر نیز به آنان اهدا شد.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار