برگزاری اجتماع عظیم علوی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - دبیر ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت خراسان‌ جنوبی خبر داد مردم خراسان جنوبی در روز جمعه، ۲۴ تیر‌ماه بزرگترین اجتماع خانوادگی یاران امیرالمؤمنین(علیه السلام) را تشکیل خواهند داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجتماع عظیم علوی در خراسان جنوبی

محمد حاجی زاده، دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به یاری خداوند متعال و عنایت اهل بیت پیامبر (ص) روز جمعه، ۲۴ تیرماه، اجتماع عظیم علوی در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، گفت: اجتماع خانوادگی عاشقان امیرالمؤمنین (علیه السلام) ساعت ۵:۳۰ صبح در بیرجند برگزار می‌شود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه این اجتماع مردمی که به صورت پیاده روی خانوادگی اجرا خواهد شد، گفت: از انتهای خیابان پاسداران آغاز و با سردادن شعار‌های غدیری و علوی و لبیک یا رسول‌الله مسیر پنج کیلومتری تا منطقه کوهستانی و گردشگری بند دره طی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای شرکت کنندگان در طول مسیر، گفت: در پایان مسیر نیز علاوه بر قرعه کشی اهدای جوایز، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع نیز در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این برنامه به‌طور همزمان در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، گفت: استفاده از سرود‌های غدیری و تبیین فلسفه غدیر از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار