معاون امور مجلس رئیس جمهور در همایش روز شهرداری و دهیاری :

ریل‌گذاری جدیدی در کشور آغاز شده است

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه ریل‌گذاری های گذشته تغییر کرده و دولت با همت و روحیه جهادی و انقلابی در مسیر رفع مشکلات و دستیابی به شرایط مطلوب برای مردم تلاش می‌کند، گفت ریل گذاری جدیدی در کشور شروع شده و دشمنان و بدخواهان ملت ایران که با اقدامات دولت، منافع خود را در خطر می بینند با فضاسازی‌ و سیاه نمایی بدنبال ناامید کردن مردم از دولت مردمی هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ریل‌گذاری جدیدی در کشور آغاز شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید محمد حسینی عصر امروز پنج شنبه در جریان سفر به استان گیلان در همایش روز شهرداری و دهیاری با تسلیت شهادت امام باقر علیه السلام به فعالیت ها و برنامه ریزی های دولت در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: دولت مردمی تلاش می کند تا کشور را از رکود و رخوتی که در آن ایجاد شده بود خارج کرده و شرایط زندگی را برای مردم آسان تر کند.
حسینی گفت: امروز آیت الله رئیسی با روحیه جهادی و انقلابی به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر مشغول فعالیت است و لازم است این روحیه در میان همه مدیران و کارکنان تسری یابد تا شاهد تحولات بزرگی در کشور باشیم.
معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: متاسفانه بخاطر ناکارآمدی ها و گرفتاری هایی که برای مردم ایجاد شده بود، اعتماد عمومی مردم لطمه دیده است و امروز وظیفه داریم با جبران کمبود های گذشته، اعتماد عمومی را که سرمایه بزرگ اجتماعی است احیا کنیم.
حسینی گفت: دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه نشان داده که با عزم راسخ و اراده استوار می توان گام های بلندی در رفع مشکلات و گره‌گشایی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم برداشت و با تغییر شرایط به نفع مردم، نظام الگو و الهام بخشی را به جهان معرفی کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: نامگذاری روزی به نام شهرداری و دهیاری اقدامی نمایشی و تشریفاتی نیست، هدف از این نامگذاری آشنایی مردم و جامعه با فعالیت ها و خدمات این دو نهاد مردمی است و باید از این فرصت برای این منظور و ارتقای منزلت و هم افزایی بیشتر استفاده کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه عدالت شعار اصلی جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: امام راحل بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد سازندگی را تاسیس کردند و جوانان بدون هیچ چشم داشتی، راهی آبادانی روستاها شدند و امروز نیز جوانان و دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم حضور می یابند و رییس جمهور نیز توجهی ویژه‌ای به تقویت فعالیت های جهادی در سطح کشور دارد.
حسینی گفت: باید با افزایش سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی، جاذبه‌های لازم را در روستاها فراهم کنید تا روستاییان با انگیزه مضاعفی به کار و تولید در محل سکونت خود بپردازند.
حسینی با اشاره به اهتمام دولت مردمی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح کشور اظهار داشت: متاسفانه در مقطعی رکودی بر کشور حاکم شده بود که حتی بعضا بودجه کافی برای تکمیل پروژه ها اختصاص نمی یافت اما امروز دولت مصمم است اعتبارات لازم را برای راه اندازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص دهد و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، برای هر پروژه پیوست عدالت ارائه می دهد.
معاون امور مجلس با تاکید بر اینکه نباید به وضع موجود بسنده و اکتفا کنیم، گفت: لازم است از همه ظرفیت ها برای ایجاد امید و نشاط در میان مردم و توسعه و آبادانی کشور استفاده کنیم.
حسینی با بیان اینکه دولت از فعالیت شهرداری ها و دهیاری ها حمایت و پشتیبانی می‌کند گفت: وزیر کشور در هیات دولت مدافع اصلی شهرداری ها و دهیاری ها است و دولت هم خود را مکلف می داند در حد امکان از این دو نهاد حمایت و پشتیبانی کند.
حسینی با اشاره به ظرفیت‌های کشور در بخش معادن، صنعت، کشاورزی و ترانزیت اظهار داشت: دولت مصمم است همه ظرفیت‌های موجود در کشور را در راستای رفاه و آسایش مردم و پیشرفت و آبادانی کشور فعال کند.
در پایان این مراسم با حضور معاون امور مجلس رییس‌جمهور از منتخبین حوزه شهرداری و دهیاری های استان گیلان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار