حسینی در دیدار خانواده‌های شهید در بادرود و نطنز؛

عظمت صبر و صلابت والدین شهیدان ستودنی است

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رییس‌جمهوری والدین شهدا را چراغ تابناک در مسیر زندگی و هدایت جامعه توصیف کرد و گفت در مقابل عظمت ستودنی و صلابت والدین شهیدان سر تعظیم فرود می آوریم.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
عظمت صبر و صلابت والدین شهیدان ستودنی است

سید محمد حسینی در جریان سفر به شهرستان بادرود و نطنز در دیدار جداگانه با پدر بزرگوار و خانواده شهید محمدرضا خالقی در بادرود و خانواده شهید محمد سبیلان در نطنز با اشاره به نقش والدین و خانواده شهیدان در تربیت و رشد و تعالی، فرزندانشان گفت: پدر و مادر شهید با توجه به تربیت اسلامی و اهمیت دادن به کسب لقمه حلال، فرزندانی تربیت کردند که قله‌های رفیع عزت، شرف و استقلال را فتح کردند.
حسینی با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون ایثار و رشادت شهدای والامقام است، خاطرنشان کرد: اگر امروز از اقتدار و عزت برخوردار هستیم و دشمنان دیگر نمی توانند از گزینه نظامی سخن بگویند به خاطر فداکاری، ایثار و شهادت طلبی فرزندان این سرزمین است .
معاون رییس جمهور حفظ و تقویت روحیه فداکاری، گذشت و خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان و ایثارگری آنها را در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری شاخص، به جوانان و نسل آینده معرفی کنیم. در این زمینه سردار سلیمانی توجه ویژه داشت و موسسه فرهنگی ثارالله را در کرمان تاسیس کرد که امروز به الگویی برای همه کشور تبدیل شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز جوانان این سرزمین به تأسی از روحیه دوران دفاع مقدس در زمان شیوع کرونا در کنار کادر درمان، سلامتی خود را به خطر انداختند تا از سلامت مردم و جامعه صیانت شود و باید این روحیه را هر چه بیشتر در بین جوانان تقویت کنیم.
در این دیدار خانواده شهیدان خالقی و سبیلان در سخنانی با قدردانی از حضور دکتر حسینی، دغدغه ها و نگرانی های خود و منطقه شان را با معاون رییس جمهور در میان گذاشتند.
شهید محمد خالقی سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در مریوان و شهید محمد سبیلان سال ۶۵ و در سن ۲۳ سالگی در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار