در سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر صورت پذیرفت

حضور خادمیاران رضوی در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا) - همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان، میزبان خادمیاران حرم رضوی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور خادمیاران رضوی در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان اصفهان

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان، میزبان خادمیاران حرم رضوی در اصفهان، شد.

خادمان یاران حرم رضوی پس از استقبال مسئولان و روسای آموزش و پرورش استان در مرکز آموزشی فرهنگیان ۳ اصفهان، با نثار فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند، سپس ذکر مصیبت حضرت امام محمد باقر(ع) و مدح امام رضا(ع) توسط یکی از خادمیاران حرم رضوی حال و هوای خاصی به مراسم بخشید و عاشقان اهل بیت(ع) دقایقی به عزاداری پرداختند.
پرچم متبرک حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت امام رضا علیه السلام که توسط خادمیاران مرقد مطهر آن حضرت حمل می‌شد، مورد استقبال باشکوه مسئولان قرار گرفت و مدعوین با متبرک‌کردن وجودشان به این پرچم‌ها، عشق و ارادت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و آفتاب هشتم و ولی‌نعمت خود، حضرت شمس‌الشموس ابراز کردند.
گفتنی است در این مراسم حجه فروش رییس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان هم حضور داشت و طی سخنانی خواهان ارتباط گسترده تر بین آموزش و پرورش استان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار