طرح «نذر رضوی خانواده» در قم اجرا می‌شود

قم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم گفت طرح «نذر رضوی خانواده» به همت آموزش و پرورش ناحیه و خادمیان رضوی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح «نذر رضوی خانواده» در قم اجرا می‌شود

عبدالله صادقخانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم امروز در جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید‌رجایی ناحیه اظهار کرد: اهمیت تفکر بسیج جریان‌سازی است و یک نیروی بسیجی باید در جامعه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به نظریه مارپیچ سکوت عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند در بستر کارکردهای همین نظریه ارزش‌ها و نیروهای ارزشی، انقلابی و جهادی را به حاشیه ببرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم تاکید کرد: بسیج فرهنگیان بایستی بتواند با مولفه‌های جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیش از پیش به جامعه معرفی و آثار مخرب تلاش‌های شوم دشمن را خنثی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای طرح نذر رضوی در محدوده ناحیه یک را مورد اشاره قرار داد و گفت: این طرح با همت خادمیاران رضوی روزهای یکشنبه ویژه خانواده‌ها و روزهای دوشنبه ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

صادقخانی با اشاره به محتوای طرح نذر رضوی خاطرنشان کرد: در این طرح، کارشناسان آموزش و پرورش به ارائه مباحثی پیرامون آسیب‌های اجتماعی، اعتقادات دینی و موضوعات بصیرتی می‌پردازند.

وی افزود: طرح فوق در روزهای ذکر شده در کانون‌های شهید فهمیده، شهید بهشتی و مریم برگزار می‌شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار