900 معلم قمی در طرح خادمیاران رضوی همکاری می‌کنند

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از همکاری 900 معلم در 300 پایگاه آموزشی طرح خادمیاران رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
900 معلم قمی در طرح خادمیاران رضوی همکاری می‌کنند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در همایش طرح خادمیاران رضوی استان قم در سینما تربیت اظهار کرد: این طرح که در حال حاضر در 300 پایگاه آموزشی استان در حال اجراست، از مصادیق روشن تبدیل ایمان به عمل صالح محسوب می شود.

وی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایشان فرمودند یکی از خیرات درخشان حضرت امام(ره) تبدیل ایمان ملت به عمل صالح بوده است و از این روست که می توان گفت طرح خادمیاران رضوی، ایمان، اخلاص و فداکاری فرهنگیان استان را به نمایش گذاشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه فرهنگیان نقش موثری در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در کشور دارند، خاطر نشان کرد: بر خلاف اقدماتی که در جهت مخدوش کردن و تخریب جایگاه معلمان در جامعه انجام شده است، اما بحمدالله شاهد افزایش حضور و تلاش فرهنگیان کشور در حوزه های مختلف توام با اقتدار، آگاهی و ایثار وصف ناشدنی هستیم.

رحیمی یادآور شد: اعطای 20 میلیارد ریال کمک مالی در ایام کرونا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک به خانواده های کم برخوردار، از جمله اقدامات خیر خواهانه و خداپسندانه ای است که فرهنگیان استان در قالب طرح طرح خادمیاران رضوی انجام داده اند.

وی درپایان از کلیه فرهنگیان فعال در این طرح خواست با همت مضاعف و تلاش های پیگیر خود و به نیت آقا امام رضا(ع) در مسیر ارتقاء آموزشی و تربیتی دانش آموزان تلاش کنند و با بهره مندی از فرصت های پیش آمده، زمینه‌های تحقق حیات طیبه را بیش از پیش فراهم سازند.

در همایش فوق، حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه ای مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در قم، حجت الاسلام امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، روسای ادارات، کارشناسان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش استان قم و جمعی از فعالان فرهنگی حضور داشتند.

خبرنگار: علیرضا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار