امام جمعه کاشمر:

حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه بسیار ارزشمند است

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر در اولین نشست اقامه نماز جمعه کشور گفت حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه باعث نشاط و صفای بیشتری شده است و همچنین حضور آنها بسیار ارزشمند و ستودنی است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه بسیار ارزشمند است

حجت السلام و المسلمین جواد طاهری گفت: دهه ذی الحجه و مسأله‌ جانشینی حضرت موسی علیه السلام در مسأله ولایت بسیار قابل توجه است.

وی در ادامه از حضور پر رونق دانش آموزان و مسئولان در نماز جمعه تقدیر کرده و ابراز کرد: حضور دانش آموزان در نماز جمعه باعث نشاط و صفای بیشتری شده است و همچنین حضور آنها بسیار ارزشمند و ستودنی است.

امام جمعه در این جلسه رهنمودهای لازم پیرامون اهمیت نماز جمعه را تبیین کرد: با وجود حساسیت ها و ظرافت ها در نمازجمعه به مسائل مردم پرداختیم، این کار ثمرات خوبی داشت و سنگین ترین وظیفه امام جمعه اشراف به تمام مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و منطقه ای در سطح جهان و کشورها است تا بتواند در تبیین و تذهیب نفس مردم نقش داشته باشد.

طاهری در ادامه افزود: محل برگزاری نماز جمعه شهرستان کاشمر در محل امامزاده سید حمزه (ع) فعلا تثبیت شده و قابل تغییر نیست.

این جلسه با موضوع گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی مذهبی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار