سرپرست آموزش و پرورش مازندران:

از نظرات همه علاقه‌مندان به تعلیم و تربیت در استان بهره ببریم

ساری (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش مازندران گفت تلاش بر این است چتر آموزش و پرورش گسترده و از نظرات همه علاقمندان به تعلیم و تربیت در استان بهره برده شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
از نظرات همه علاقه‌مندان به تعلیم و تربیت در استان بهره ببریم

«حسین کمالی» ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه سرمایه های انسانی بسیار زیادی در آموزش و پرورش داریم که باید از این ظرفیت ها و سرمایه های انسانی نهایت استفاده را داشته باشیم، افزود: امروز به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت اسلامی مکلف به اجرای مطلوب سند تحول بنیادین هستیم.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: تمام تلاش و توان خود را بر ایجاد فضایی آرام و همدل در بین فرهنگیان انجام خواهیم داد و در این راستا تلاش می‌کنیم چتر آموزش و پرورش را گسترده و از نظرات همه علاقمندان به تعلیم و تربیت در استان و دلسوزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بهره ببریم.

وی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا فرهنگیان عزیز استان مازندران آثار ماندگاری از ایثار و گذشت خویش را بر جای نهاده اند که در تاریخ آموزش و پرورش بی نظیر بوده است.

کمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مهمترین و مؤثرترین عوامل برای بهبود امور در جوامع به شمار می‌آید، افزود: هر فردی در هر سطحی از جامعه که باشد نیازمند آموزش و کسب مهارت‌های لازم است و این مهم یکی از اصلی ترین رسالت های نظام تعلیم و تربیت به شمار می آید.

شایان ذکر است حکم سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران توسط عطاران مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش به حسین کمالی اهدا شد.

خبرنگار : محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار