مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

هر گام مثبت در دستگاه تعلیم و تربیت، صدقه جاریه است

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در آیین معارفه معاونان جدید آموزش و پرورش این ناحیه گفت اگر بتوان یک گام دستگاه تعلیم و تربیت را به جلو برد صدقه جاریه برای افراد در نظر گرفته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هر گام مثبت در دستگاه تعلیم و تربیت، صدقه جاریه است

عبدالرحیم احمدزاده با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در آموزش و پرورش گفت: این مراسم تودیع و خداحافظی نیست، بلکه مراسمی برای تکریم و خداقوت به دوستانی است که مکان خدمت آنان تغییر کرد و در جایی دیگر خدمت خواهند کرد.

احمدزاده از مدیران مدارس دولتی و غیردولتی خواست در کنار هم برای مردم و برای اعتلای نظام و مکتب شهید سلیمانی که همان مکتب امام حسین (ع) است، کار کنند و برای تأمین منافع مردم و مصلحت سیستم کوتاهی نکنند.

وی همچنین از کارکنان خواست آموزش و پرورش را سیاسی و راست و چپ نکنند و کار را برای رضای خدا انجام دهند و برنامه من هم برای انجام این مراسم به صورت یکجا همین بود که در چنین جمع صمیمی بنشینیم و سیاست‌های آموزش و پرورش را مرور و مدیران جدید را معرفی کنیم.

در پایان این مراسم، سه معاون جدید آموزش، توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی و پرورشی و فرهنگی در حضور کارکنان اداری و مدیران مدارس معارفه شدند.

بر همین اساس، محمدعلی جهانی به عنوان معاون آموزش معرفی و از زحمات شهاب اکبری تقدیر شد، علی درودی نیز به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی انتخاب شد و از زحمات محمدرضا کافی تقدیر به عمل آمد.

همچنین لطفعلی مهدوی معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی شد و از تلاش های عبدالکریم ملکی در این سمت تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: ستایش مسلمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار