دریافت هرگونه وجهی در هنگام ثبت‌نام مدارس ممنوع است

یاسوج (پانا) - در هنگام ثبت‌نام  برای سال جدید دریافت هرگونه وجه غیرمجاز از دانش‌آموزان و یا اولیاء آنها در مدارس دولتی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دریافت هرگونه وجهی در هنگام ثبت‌نام مدارس ممنوع است

کارشناس مسئول اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران، روسا و کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق این استان با تشریح دستورالعمل ثبت‌نام گفت: به استثنای هزینه بیمه حوادث دانش آموزی و کتب درسی، دریافت هرگونه وجه غیرمجاز در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است.

قربانعلی شاهچراغی، محدوده بندی مدارس را یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در تحت الشعاع قرار دادن فرایند ثبت نام دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع و همچنین رعایت حقوق دانش آموزان و والدین آنها از اولویت‌های ستاد ثبت نام است که باید مورد توجه عوامل اجرایی و مدیران مدارس قرار گیرد.

وی گفت: شماره تلفن‌های ستاد ثبت‌ نام استان، شهرستان و منطقه، نشانی اینترنتی سامانه پاسخگویی به شکایت به نشانی shekayat.media.ir و نیز نشانی Qr کد نظرسنجی از والدین باید در تابلو اعلانات در دید اولیا و دانش آموزان نصب شود.

شاهچراغی افزود: شکایات مردمی که از طریق این سامانه و یا تلفنی به واحد شکایات و ارزیابی واصل شود به طور حتم بررسی شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار