ثبت نام بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد

جلسه ستاد شاهد استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: همه فعالیت‌های مدارس شاهد باید طبق دستورالعمل های ارسالی به شکل دقیق انجام گیرد تا شاهد پویایی و بالندگی بیشتر این مدارس در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس شاهد گفت: ثبت نام در این مدارس متناسب با فرم امتیاز بندی و به شکل دقیق انجام گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

بهرامی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه بر هماهنگی بیشتر میان آموزش وپرورش و بنیاد شهید تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با همدلی، هماهنگی و نظارت اصولی بنیاد شهید و آموزش وپرورش بر مدارس شاهد و اجرای دقیق دستورالعمل‌ها، ارتقا کیفی آموزش و تربیتی را در این مدارس داشته باشیم.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز در ۲۲ مدرسه شاهد در استان مشغول تحصیل هستند.

علی اکبر دهقان با بیان اینکه ۱۰ مدرسه ابتدایی، ۶ مدرسه متوسطه اول و ۶ مدرسه متوسطه دوم در سطح استان وجود دارد گفت: کار ثبت نام این مدارس طبق برنامه زمانبندی آغاز شده و پذیرش در این مدارس بر اساس فرم امتیازبندی و مستندات خواهد بود.

وی، برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مدارس شاهد و تبلیغات محیطی و رسانه ای در رسانه های مختلف خبری برای ثبت نام دانش آموزان و نظارت دقیق بر ستادهای ثبت نام را از مهمترین مصوبات جلسه ستاد شاهد استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار