مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ارزش بالای نیروی انسانی درآموزش و پرورش به جهت جایگاه انسان‌سازی و تربیت نسل مولد جامعه

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کارگروه ستاد مصاحبه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش، بر ارزش بالای نیروی انسانی درآموزش و پرورش به جهت جایگاه انسان‌سازی و تربیت نسل مولد جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ارزش بالای نیروی انسانی درآموزش و پرورش به جهت جایگاه انسان‌سازی و تربیت نسل مولد جامعه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،مسعود بهرامی مدیر کل شهرستان‌های استان تهران در کارگروه ستاد مصاحبه پذیرفته‌شدگان چند ظرفیتی ضمن تشکر از همکاران ستاد اجرایی این طرح و با اشاره به اهمیت جذب و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای تصدی کسوت معلمی اظهارکرد: نیروی انسانی همواره یکی از مهمترین منابع هر سازمان است و این مهم در آموزش و پرورش به دلیل جایگاه انسان سازی و تربیت نسل مولد جامعه از درجه ارزش بالاتری برخوردار است.

وی افزود: با توجه به افزایش رشد دانش‌آموزی، آموزش و پرورش با مشکل اساسی کمبود نیروی انسانی مواجه است که به طرق مختلف، آزمون سراسری، آزمون استخدام پیمانی نیاز خود را تأمین می‌کند.

بهرامی در ادامه گفت: ازاین رو در انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون کتبی باید دقت نظر شده و سعی شود افراد دارای شایستگی های معلمی، متدین، متعهد جذب آموزش و پرورش شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی از طریق سایت سنجش معرفی می‌شوندو معرفی شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت teo.medu.ir از نحوه و تاریخ مصاحبه اطلاع یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار