آیین خشت‌گذاری چهار پروژه مدرسه خیرساز در شهرری

تهران (پانا) - با مشارکت یک خیر مدرسه‌ساز و نوسازی مدارس استان تهران در شهرستان ری، سه مدرسه احداث و یک مدرسه مقاوم‌سازی می شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین خشت‌گذاری چهار پروژه مدرسه خیرساز در شهرری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیین خشت‌گذاری چهار پروژه عمرانی، جهت احداث مدرسه و مقاوم سازی مدارس، در شهرری برگزار شد. این طرح‌ها به همت خیر نیک اندیش حاج سعید پورکاشانی و مشارکت نوسازی مدارس استان تهران ساخته می‌شود که سه مدرسه آن احداثی و یک مدرسه مقاوم سازی خواهد شد.

شایان ذکر است، مدرسه 12 کلاسه زنده یاد حاج محمد پورکاشانی در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در روستای محمودآباد ناحیه یک ری، مدرسه 9 کلاسه زنده یاد حاج محمد پورکاشانی در زمینی به مساحت 1300 مترمربع در خیابان شهید خانلری و مدرسه سه کلاسه زنده یاد حاجیه خانم فاطمه حجره در زمینی به مساحت 215 مترمربع در خیابان شهید منتظری ناحیه دو ری؛ مدارس احداثی و مدرسه شش کلاسه زنده یاد حاجیه خانم فاطمه حجره در زمینی به مساحت 300 مترمربع در محله چشمه علی ناحیه یک ری مقاوم سازی خواهد شد.

گفتنی است، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز، در این آیین خبر ساخت یک مدرسه از محل جذب اعتبارات دولتی در این شهرستان را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار