معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

فعال سازی اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای تحقق فعالیت‌های گروهی و فرهنگی در اولویت است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت توجه به فعالیت‌های گروهی و فرهنگی، سیاست وزارت آموزش و پرورش است و اردوگاه‌های استان در این راستا فعال‌تر از گذشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فعال سازی اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای تحقق فعالیت‌های گروهی و فرهنگی در اولویت است

جوادی در دیدار با مدیر و اعضای سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی از مهمترین بازوان اجرائی معاونت پرورشی و فرهنگی است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی سازمان دانش آموزی همسو با برنامه های سند تحول و در راستای اجتماعی کردن دانش آموزان و تمرین آنان برای زندگی گروهی است.

وی با بیان اینکه ایده‌ها و خلاقیت‌های فرهنگی سازمان دانش آموزی مسیر تربیت را هموار می‌کند، گفت: حضور کارکنان این بخش در برنامه ها و فعالیت‌های فرهنگی مطلوب و ارزشمند است.

جوادی با اشاره به نقش اساسی این سازمان در ساماندهی و نظم بخشی به موضوع پوشاک مدارس و نظارت مطلوب بر بوفه ها گفت: تسهیل دسترسی اولیا به پوشاک مدارس در آغاز هر سال تحصیلی و نظارت بر تولید و توزیع لباس، کاری دشوار است که سازمان دانش آموزی توانسته آموزش و پرورش را در این زمینه با نظارت دقیق و جدی یاری کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی، حسین عباس زاده نیز در این نشست گفت: کارکنان این سازمان تلاش بی نهایت و مضاعفی در راستای وظایف تعریف شده دارند.

عباس زاده گفت: این سازمان در مباحث تربیتی و فرهنگی و همچنین انعکاس اخبار بخش‌های مختلف اداره کل با همتی مضاعف در صحنه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار