رئیس سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان‌ غربى:

ضرورت انتقال مهارت‌ها و توانایى‌هاى مربیان پیشتاز به سایر مربیان و جامعه دانش‌آموزى

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان‌ غربى، انتقال مهارت‌ها و توانایى‌هاى مربیان پیشتاز خبره به سایر مربیان و جامعه دانش‌آموزى را لازم و ضرورى خواند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انتقال مهارت‌ها و توانایى‌هاى مربیان پیشتاز به سایر مربیان و جامعه دانش‌آموزى

حسین عباس‌زاده، در دوره آموزشى تبیین سند تحول تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزى ویژه مربیان پیشتاز خبره که در سالن خانه معلم آموزش و پرورش شهرستان بوکان برگزار شد، با لزوم انتقال تجربیات مربیان خبره به سایر مربیان اشاره کرد و گفت: با توجه به وقفه ایجاد شده در آموزش حضورى مفاهیم تشکیلاتى و مهارت هاى اردویى به دلیل شیوع ویروس کرونا، مربیان خبره وظیفه سنگین ترى در زمان از سرگیرى برنامه هاى حضورى سازمان دانش آموزى دارند.

وى در این رابطه ادامه داد: مربیان پیشتاز خبره علاوه بر آموزش دانش آموزان باید تجربیات، مهارت ها و توانایى هاى خود را در زمینه هاى مختلف تشکیلاتى و اردویى به مربیان کاردان و ارشد نیز انتقال دهند و یک چرخه آموزشى بزرگ در مدرسه، منطقه، شهرستان و استان شکل گیرد.

عباس زاده با تأکید بر شکل گیرى شبکه و مجموعه آموزشى دانش آموزى گفت: همه برنامه هاى سازمان دانش آموزى بر پایه و محور دانش آموز بنا شده است، نظام تعلیم و تربیت براى تحقق ساحت هاى تربیتى سند تحول بنیادین به یک شبکه بزرگ دانش آموزى در بحث آموزش نیاز دارد، این مهم در سازمان دانش آموزى موجود است و باید در ابعاد مختلف تقویت شود.

رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى گفت: امروز برنامه هاى تشکیلاتى و گروهى به یک نیاز در جامعه و فعالیت هاى روزمره تبدیل شده و آموزش و پرورش براى تقویت این مهم برنامه ریزى ویژه اى دارد، مجموعه تشکل هاى دانش آموزى در این راه بار این مسولیت را به دوش کشیده و با فعالیت هاى متعدد و حساب شده در راستاى تحقق این مهم گام برمى دارند.

عباس زاده از برگزارى اردوى ملى در تابستان سال جارى خبر داد و گفت: اردوهاى تشکیلاتى بهترین نمود کار گروهى است که با شور و شوق بسیار در بخش های مختلف برگزار مى شود؛ پس از وقفه دو ساله، برنامه ریزى هاى لازم براى برگزارى اردوى تشکیلاتى در سه بخش استانى و قطبى و ملى صورت گرفته است و مربیان آماده حضور در این برنامه باشند و دانش آموزان توانمند را نیز براى حضور در این اردوها آماده سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار