برنامه‌های روز دختر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی اعلام شد 

تهران (پانا) - ویژه برنامه‌های روز دختر ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور اعلام شد؛ یکی از محورهای مهم این دوره از جشن‌ها تمرکز بر فعالیت‌های دختر و پدر است و در این راستا پویش پدر- دختری  برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های روز دختر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی اعلام شد 

برنامه های روز دختر انجمن های اسلامی دانش آموزی اعلام شد

با اعلام ویژه برنامه‌های روز دختر ویژه دانش آموزان سراسر کشور گفت: یکی از محورهای مهم این دوره از جشن ها تمرکز بر فعالیت های دختر و پدر است و در این راستا پویش پدر- دختری برگزار می‌شود.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) ویژه برنامه های روز دختر را اعلام شد. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه هایی با هدف تاکید بر نقش و جایگاه دختران در جامعه و خانواده , تمرکز بر فعالیت های دختر و پدری پیش بینی کرده است.

بدون شک ارتباط بین نسلی و تعامل صمیمانه پدران و دختران امری است که تاثیر ویژه ای در کاهش آسیب های فردی و خانوادگی دارد و از این رو همواره مورد تاکید منابع دینی، علما و متخصصین این امر هم بوده است. یکی از محور های مهم این دوره از جشن های روز دختر تمرکز بر فعالیت های دونفره دختر و پدری بوده است.

از مهم ترین آنها چالش دختر- پدری است که در قالب اجرای یک تجربه جدید در روز دختر تهیه شده است و تا تاریخ ۳۰خرداد پدران فرصت دارند در این پویش شرکت کنند و از جوایز این پویش بهره مند گردند.

تکریم دختران شهدای مدافع حرم با عنوان دختر ماه

تکریم دختران شهدای مدافع حرم با عنوان دختر ماه ویژه برنامه دیگری که از سال گذشته در تشکل به صورت ویژه پیگیری شد و طرح تکریم از دختران شهدای مدافع حرم به خصوص تیپ فاطمیون بوده است. که در قالب گروه های صمیمانه دخترانه در منازل شهدا در این ویژه برنامه برگزار می شود.

برگزاری اولین دوره مسابقات حدیث کرامت ویژه نوجوانان

ویژه برنامه مسابقه حدیث کرامت نیز از مهم ترین کارهای ملی فراگیر است که در ایام دهه کرامت برگزار می گردد . در سال جاری نیز با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان این مسابقات در قالب ویژه ای با هدف معرفی الگو های موفق دختری در سطح رسانه و شبکه های اجتماعی توزیع و اجرا می شود.

جشن های روز دختر ویژه انجمنی ها

در راستای تکریم ویژه دختران عضو انجمن اسلامی ویژه برنامه هایی چون اهدای اختصاصی سنگ متبرک حرم حضرت معصومه (س) و مجموعه بسته هدیه به دختران شاخص عضو اتحادیه در دستور کار اتحادیه قرار گرفته است.

مجموعه برنامه های روز دختر از امروز 11 خرداد ماه مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز شد و تا اول تیرماه ادامه دارد. علاقه مندان به اطلاع بیشتر می توانند به آدرس ayandehsazan.irو شبکه های اجتماعی به آدرس @ayandehsazaan مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار