دبیر اولین دوره جشنواره ملی دانش آموزی اینترنت اشیا منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، دبیر اولین دوره جشنواره ملی دانش‌آموزی اینترنت اشیا منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر اولین دوره جشنواره ملی دانش آموزی اینترنت اشیا منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، طی حکمی از سوی حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسن احمدی به سمت «دبیر اولین دوره جشنواره ملی دانش آموزی اینترنت اشیا» منصوب شد.

متن حکم به شرح ذیل است:

«دانش،‌ آشکارترین وسیله‌ی عزّت و قدرت یک کشور است.

مقام معظم رهبری مد ظله العالی

برادر ارجمند جناب آقای حسن احمدی

اکنون در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایامی که تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته، مسئولیتی سنگین به ما سپرده‌ شده است.

بیانیه گام دوم انقلاب موتور پیشران اقتصاد، علم و فناوری، زیرساخت‌های عمرانی و .... است که در آن مقام معظم رهبری مد ظله العالی در توصیه های جداگانه به عنوان رسالت امت در ادامه‌ی راه انقلاب، تاکیدات فراوانی بر مسئله ی علم، پژوهش و فناوری دارند.

بر این اساس، نظر به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی و به‌منظور توانمندسازی دانش‌آموزان مؤمن، فهمیم، بصیر و انقلابی کشور عزیزمان در عرصه های جهاد علمی، شمارا به‌عنوان «دبیر اولین دوره جشنواره ملی دانش آموزی اینترنت اشیاء» منصوب می‌نمایم.

انتظار می رود ضمن تشکیل کمیته های جشنواره و ارائه برنامه ها و محورها، با توجه به اهمیت شناسایی و معرفی طرح های برتر حوزه علمی و فناوری دانش آموزان، با استفاده از تمامی ظرفیت¬های موجود و جلب مشارکت و همکاری سایر مراکز و دستگاه‌های مرتبط با موضوع، حداکثر تلاش خود را جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره مبذول فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار