در آستانه شب یلدا؛

پخش رایگان اولین مجموعه طنز دانش‌آموزی کشور با عنوان شاد

تهران (پانا) - در آستانه شب یلدا اولین مجموعه طنز دانش‌آموزی کشور با عنوان شاد به همت مهراد؛ مرکز هنر، رسانه و ارتباطات دانش‌آموزی پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش رایگان اولین مجموعه طنز دانش‌آموزی کشور با عنوان شاد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در آستانه شب یلدا اولین مجموعه طنز دانش آموزی کشور با عنوان شاد به همت مهراد؛ مرکز هنر، رسانه و ارتباطات دانش آموزی با اجرای کمدین نوجوان کشور، سجاد اسماعیلی ویژه دانش آموزان و خانواده های ایرانی پخش خواهد شد.

مخاطبان برنامه طنز شاد، دانش آموزان،والدین، متولیان آموزشی و تربیتی کشورخواهند بود. پرداختن به مسائل مرتبط با حوزه دانش آموزان و نوجوانان در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی تربیتی نیز ازجمله موضوعات و مواردی است که در این مجموعه کمدی به آن پرداخته خواهد شد.

مجموعه شاد قرار است هر هفته پنجشنبه ها راس ساعت ۲۱ در بستر فضای مجازی منتشر شود و بستر انتشارآن نیز در صفحات فعال آینده سازان در شبکه های اجتماعی مختلف اینستاگرام و آپارات و...می باشد که آدرس @ayandehsazaan خواهد بود.

مشاهده این برنامه برای عموم رایگان خواهد بود و قسمت اول این برنامه فردا پنج شنبه بیست و هفتم آذر راس ساعت 21 به همراه قرعه کشی جذاب به مناسبت ولادت حضرت زینب و شب یلدا صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار