مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

لباس فرم دانش‌آموزی بیانگر ترویج هویت ایرانی، اسلامی دانش‌آموزان است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت لباس فرم دانش‌آموزی بیانگرترویج هویت ایرانی، اسلامی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
لباس فرم دانش‌آموزی بیانگر ترویج هویت ایرانی، اسلامی دانش‌آموزان است

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل با اشاره به اینکه تهیه لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست، اظهار کرد: تهیه لباس فرم برای دانش آموزان اختیاری بوده و در ساماندهی آن بایستی فرهنگ عفاف و حجاب متناسب با لباس ملی در نظر گرفته شود.

وی افزود: برای سازماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی آینده، کمیته ساماندهی در کلیه مناطق و نواحی ۱۹ گانه استان فعال شده است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان بیان کرد: تهیه لباس فرم دانش آموزان این استان برای سال تحصیلی آینده به تعدادی از تولیدکنندگان مجاز پوشاک سپرده شده است.

صفری با اشاره به اینکه لباس فرم دانش آموزان در این استان با رویکرد رونق تولید در استان و با استفاده از پارچه باکیفیت ایرانی تهیه و دوخت می شود، خاطرنشان کرد: تهیه این لباس‌ها از طریق انعقاد قرارداد بین اعضای شورای مدرسه و تولید کنندگان مجاز در سطح این استان انجام می شود. ضمن آنکه تهیه قرارداد، نظارت بر تمامی مراحل سازماندهی لباس فرم دانش آموزی و چگونگی رسیدگی به شکایات نیز به کمیته های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق محول شده است.

وی دقت در انتخاب الگو، رنگ، کیفیت پارچه و قیمت مناسب را از جمله محورهای مهمی عنوان کرد که می بایست مد نظر مدیران مدارس و کمیته های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق و سازمان دانش آموزی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل تصریح کرد: به منظور مساعدت به دانش آموزان بی بضاعت، از مدیران واحدهای آموزشی و تولیدکنندگان پوشاک خواسته شده است که به هنگام انعقاد قرارداد این موضوع را مدنظر قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار