شروع یک فعالیت تربیتی، همان آموزش است

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت هیچگاه پرورش و آموزش از هم جدا نبوده‌اند، هر جا که فعالیتی در راستای تربیت دانش‌آموزان صورت گرفته در واقع آموزش هم در کنار آن انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شروع یک فعالیت تربیتی، همان آموزش است

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی استان گفت: هدف اصلی این قرارگاه رسیدن به یک ادبیات مشترک و گفتمان سازی برای تربیت یک انسان موفق است.

وی با بیان اینکه شروع یک کار تربیتی همان آموزش است، اظهار کرد: تربیت از بیرون به درون انسان ها صورت می گیرد و پس از نهادینه شدن و تبدیل به باور در درون انسان دوباره از درون به بیرون انتقال می یابد و این همان تعامل بین دانش علمی و نظری می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با تاکید بر اینکه تربیت باید از کلاس درس شروع شود، بیان کرد: مدیریت جامعه همان مدیریت کلاس است.

مشکی با عنوان اینکه تحقق اهداف این قرارگاه نیازمند حمایت، هدایت و نظارت ذینفعان در امر تعلیم و تربیت است، گفت: با توجه به اینکه راه سختی را پیش رو داریم ولی امید به ظرفیت های موجود بسته ایم تا نتایج خوبی را در این عرصه شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار