مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

اثرات سنجش نوآموزان در طول دوران تحصیل دانش‌آموزان و بلندمدت خود را نشان خواهد داد

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه ستاد سنجش آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت اثرات سنجش نوآموزان در طول دوران تحصیل دانش‌آموزان و بلندمدت خود را نشان خواهد داد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اثرات سنجش نوآموزان در طول دوران تحصیل دانش‌آموزان و بلندمدت خود را نشان خواهد داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه ستاد سنجش آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: اثرات سنجش نوآموزان در طول دوران تحصیل دانش آموزان و بلندمدت خود را نشان خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: تسهیل برنامه‌ریزی در حوزه سلامت و آموزش همچنین کمک به شناسایی اولیای بی‌سواد و سوادآموزی به آنان از جمله مزایای اجرای طرح سنجش نوآموزان است.

رئیس ستاد سنجش نوآموزان استان تأکید کرد: آرامش، اطمینان خاطر، تکریم و برخورد مناسب مسئولان و عوامل پایگاه‌های سنجش با اولیا و مراجعین به این پایگاه‌ها مورد انتظار جدی است.

وی عنوان کرد: عدم تأیید اولیه سنجش یک نوآموز به هیچ وجه قطعی نیست و باید در سنجش تخصصی این موضوع بیشتر بررسی شود و نکته مهم این است که این موضوع باید به گونه‌ای به اولیا منتقل شود که خانواده را دچار چالش و نگرانی نکند.

بهرامی، بر بازدید از پایگاه‌های سنجش این استان تأکید و خواستار برگزاری جلسات مستمر هماهنگی در مناطق استان شد.

این جلسه، با حضورنمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهیدبهشتی در سالن هم‌اندیشی شماره 2 اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزارشد.

شایان ذکر است، 58 پایگاه سنجش با 522 نیرو کار سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان را از اواخر خردادماه جاری برعهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار