مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

حضور یک میلیون و۷۰ هزار نفردانش‌آموز درواحدهای آموزشی شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت تعداد دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیون و۷۰ هزار نفر است و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز به این آمار و سرمایه‌های انسانی استان اضافه شود که آمار بسیار زیاد و قابل تأملی است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور یک میلیون و۷۰ هزار نفردانش‌آموز درواحدهای آموزشی شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، در مراسم افتتاح مدرسه خیری حضرت مریم(س) قیامدشت از خیرین مدرسه‌ساز جهت مشارکت در فراهم کردن بستر لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، تقدیرکرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: هزینه کردن در مدرسه‌سازی توفیقی شایسته و ارزشمند است و در حالی که می‌توانست در زمینه اقتصادی و تجاری هزینه و سرمایه‌گذاری شود ولی با محبت خیر بزرگوار تبدیل به مدرسه‌ای شد که سالیان سال آینده‌سازان کشور در آن تربیت خواهند شد که علاوه بر برکات مادی و اجتماعی، اجر و پاداش معنوی فراوانی را برای خیران به همراه خواهد داشت.

بهرامی، تعداد دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران را در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیون و۷۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز به این آمار و سرمایه‌های انسانی استان اضافه شود که آمار بسیار زیاد و قابل تأملی است که توجه ویژه و عنایت خیرین مدرسه‌ساز عزیز را به این استان مضاعف طلب می‌کند چرا که براساس آمار و ارقام، افزایش حاشیه نشینی و مهاجرت به این استان، محرومیت شهرستان‌های استان تهران از برخی استان‌های مرزی نیز بیشتر است.

وی، با بیان اینکه فضای آموزشی وقتی روح پیدا می‌کند که معلم در آن حضور داشته باشد، تصریح کرد: حضور معلمان در مدارس و همت خیران نیک اندیش دو بال حرکت در آموزش و پرورش را تشکیل می‌دهند.

در این مراسم، مسئولان فرمانداری ویژه شهرستان ری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، اداره کل نوسازی، تجهیز، توسعه مدارس و آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و مسئولان موسسه خیریه مهر گیتی حضور داشتند.

گفتنی است آموزشگاه ۱۵ کلاسه خیری حضرت مریم (س) با زیر بنای ۲۰۹۵ در مساحت ۲۲۷۵ دارای نمازخانه و کتابخانه و سالن چند منظوره با مشارکت خیر نیک اندیش فرج الله یزدانی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته و تحویل به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار