پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس پانا

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت فرار رسیدن سالروز تاسیس خبرگزاری پانا پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی اصفهان به مناسبت  سالروز تاسیس پانا

متن پیام علی رستمی به شرح زیر است:

پرداختن به امور رسانه ای مبتنی بر حفظ و ارتقای ارزش های الهی در راستای اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت از ویژگی های بارز خبرگزاری دانش آموزی (پانا) است که با هدف جهت گیری فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، پژوهشی و علمی بر اساس نمونه های و الگوهای عینی و تجسم یافته با بهره گیری از صاحبنظران، اساتید متعهد علوم ارتباطات و کارشناسان خبره نظام تعلیم و تربیت در سراسر کشور فعالیت دارد.

این خبرگزاری که تولد آن نقطه عطفی در توسعه رسانه ای بشمار می رود در مدت فعالیت خود با داشتن استراتژی فرهنگی و بارویکرد اخلاق مدارانه نقش موثری را در نظام اطلاع رسانی ایفا می کند و به درستی که با این مشی بازوی بی بدیل آموزش و پرورش در هدایتگری و روشنگری افکار عمومی است.

فرارسیدن پنجم خرداد ماه، سالروز تاسیس خبرگزاری دانش آموزی پانا را به همه عوامل و دست اندرکاران این خبرگزاری در استان اصفهان صمیمانه تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال مسئلت داریم که همه ما را در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان های حضرت امام خمینی ( ره) و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری ثابت قدم ، استوار، موفق و موید بدارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار