پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان به‌مناسبت سالروز تاسیس پانا

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرار رسیدن سالروز تاسیس خبرگزاری پانا پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان به‌مناسبت سالروز تاسیس پانا

متن پیام مهدی نم نبات به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ن و القلم و مایسطرون

جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است هر که آگه تر بود جانش قوی است

دنیای امروز، جهان سرشار از اطلاعات و اخباری است که لحظه به لحظه توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران و خبرگزاری ­های کوچک و بزرگ رصد و رویدادهای مهم خبری، جمع آوری، تنطیم و در دسترس کسانی­ که در پی کسب اطلاعات و اخبار تازه و جدید درباره موضوعات متنوع هستند قرار می­ گیرد. در این میان حضور نخبگانی که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی­ کنند، ارزشمند است. بی­ شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه نیز مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است.

در همین راستا خبرگزاری دانش ­آموزی با داشتن خبرنگاران مومن و متعهد پانا بعنوان سرمایه ­های آموزش و پرورش و پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مسئولان در انعکاس به موقع و مناسب اخبار و گزارشات در عرصه تعلیم و تربیت بسیار موثر و نفش آفرین است.

اینجانب با اعلام تبریک تاسیس خبرگزاری دانش آموزی به مسئولین این خبرگزاری، به همه خبرنگاران جوان و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق پیشرفت روز افزون برای این عزیزان از خداوند منان خواستارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار