در گفتگوی پانا با داوران کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی مطرح شد؛

اهمیت دوره‌های توانمند‌سازی برای دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات

تبریز(پانا) - داوران کشوری مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزی با اشاره به اهمیت دوره‌های توانمند‌سازی برای دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری این مسابقات، این دوره‌ها را فرصتی برای بالا بردن اعتماد به نفس دانش‌آموزان دانستند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت دوره‌های توانمند‌سازی برای دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات

دوره توانمندسازی دانش‌آموزان نخبه‌ی قرآنی آذربایجان شرقی راه یافته به جلسه‌ی کشوری مسابقات قرآنی عترت و نماز برگزار شده و داوران کشوری این مسابقات در رشته های حفظ و صحیح خوانی نماز، در گفت و گو با پانا به توصیف اهمیت این دوره ها پرداختند.

محمدرضا پورزری داور مسابقات بین المللی تجوید در گفت و گوی با خبرنگار پانا عنوان کرد: دوستان عزیزمان در سال جاری که شرکت کرده بودند در بخش حفظ بسیار خوش درخشیدند و افزون براین در بخش قرائت و تحقیق در جمع خواهران و برادران قاریان سطح بسیار خوبی را کسب کردند اما دلیل اینکه دانش‌آموزان در کنار مباحث تحصیلی چنین موضوعاتی را دنبال کرده‌اند نیاز به کارورزی دارند.

وی در پایان با اشاره به جلسات کارورزی شرح داد: در طول سال ما به چنین جلساتی نیاز داریم تا اطلاعات آکادمیک شرکت‌کنندگان تعمیق یابد و از نظر بحث کارورزی و مهارتی با یک یا ۲ جلسه نمیتوان نتیجه خوبی گرفت اما این جلسات توانسته سطح اطلاعات و آگاهی عزیزان را بالاببرد تا بتوانند اطلاعات خود را فزونی بخشند و با شرکت کردن در کلاس ها بتوانند اطلاعات و توانایی های خود را ارتقا ببخشند.

اهمیت دوره توانند سازی از لحاظ بالا بردن اعتماد به نفس در دانش اموزان

یکی از مدرسین صحیح خوانی نمازدر دوره توانمند سازی دانش آموزان مرحله کشوری آذربایجان شرقی گفت: حدود ۱۵ سال است که در عرصه احکام و صحیح خوانی نماز تدریس می‌کنم.

ظریفه نقدی اظهار داشت: این دوره توانمندسازی می‌تواند اعتماد به نفس دانش آموزان را بالا ببرد و همچنین قسمت هایی که شاید در مرحله کشوری لازم شود، برای دانش آموزان آموزش می دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: دانش آموزان ما از لحاظ صحیح خوانی وضعیت خوبی دارند و انشاالله بتوانند نتیجه خوبی را اذعان خود سازند اما زمانی که برای این مسابقات در نظر گرفته اند بسیار کم است و لذا ما خودمان در مواقعی کم می آوریم.

دانش آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار