در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

قرآن و احکام آن، چراغ روشنایی بخش دانش آموزان است

تبریز(پانا)- دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی از آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت گام برداشتن در راه خدا، قرآن و احکام آن را چراغ روشنایی بخش دانش آموزان عنوان کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
قرآن و احکام آن، چراغ روشنایی بخش دانش آموزان است

دوره توانمندسازی دانش‌آموزان نخبه‌ی قرآنی آذربایجان شرقی راه یافته به جلسه‌ی کشوری مسابقات قرآنی عترت و نماز برگزار شده و دانش آموزان برتر استانی در رشته های احکام و قرائت قرآندر گفت و گو با پانا به توصیف اهمیت این دوره ها پرداختند.

یکی از دانش آموزان برتر استانی در رشته احکام دختران، گفت : به توفیق خداوند و ائمه اطهار این جایگاه نصیب من شد که بعد از مسابقات ناحیه ای در مرحله استانی هم بتوانم موفق شده و به مرحله کشوری راه پیدا کنم. امیدوارم این توفیق باز هم نصیب ما شود تا بتوانیم در مرحله کشوری هم نتیجه خوبی بگیریم تا برای استانمان مایه افتخار باشیم.

ریحانه زمانی خاطرنشان کرده و گفت: قرآن و احکام آن چراغ روشنایی بخش دانش آموزان است.

وی در رابطه با این دوره ها گفت: دوره های توانمندی سازی بسیار ارزشمند و اثر بخش بود و استاد های بسیار خوبی برای ما دعوت کرده اند که نکات خوبی را گوشزد می‌کنند و لذا این دوره ها باعث شده که اعتماد به نفس دانش آموزان بسیار بیشتر شده و باعث شده تا روحیه خوبی داشته باشند.

قدم برداشتن در راه قرآن تلاش می خواهد

در ادامه امیرحسین احدی دانش آموز برتر آذربایجان شرقی در رشته قرائت قرآن کریم، اظهار داشت: با عنایت خداوند و ائمه اطهار توفیقی شد که امسال در مسابقات کشوری دانش آموزان حضور پیدا کنم و امیدوارم که هم خودم و هم دوستان عزیز نتیجه خوبی بدست بیاورند.

وی ضمن توصیه های به هم سن و سالانش اظهار داشت: : قدم برداشتن در راه قرآن تلاش بسیار می خواهد.از موقعی که در این راه قدم گذاشتم نتایج مثبت زیادی را در زندگی مشاهده کردم و لذا توصیه ای که برای دوستانم دارم، این است که در این راه قدم گذاشته و در راه خدا و قرآن باشند و هرکاری که می‌کنند به خاطر خداوند باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرده و گفت: در مورد این دوره ها میتوانم بگویم که بسیار عالی است و مطمئنا باعث نتایج خوبی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار