معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تبریز میزبان حافظان کلام وحی

تبریز (پانا) - معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز این میزبانی را فرخنده شمرده و ارزش دانش‌آموزان حافظ قرآن را بسیار والا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تبریز میزبان حافظان کلام وحی

علی مهدوی خواه در سومین جلسه ستاد قرآن، عترت و نماز دانش آموزی گفت: قرآن پاداشی اخروی و دنیوی دارد و امید داریم برای کسانی که بصورت جهادی برای جوانان در راستای قرآن گام بر می دارند بهترین پاداش ها اندوخته شود. مسابقات قرآن فرآیندی تربیتی است که این مسابقات در کشور در بالاترین سطح استاندارد آن قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات باید تلاش کنیم دانش آموزان با محبوبیت و علاقه در این مسابقه شرکت داشته باشند که این امر کاری بسیار بزرگ است که امید است بتوانیم گام های بسیاری را در این راستا برداریم.

معاون قرآن و عترت اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: آذربایجان شرقی میزبان بزرگترین رویداد کشور است که بسیار پرمخاطب بوده و ما افتخار میزبانی از حافظان کلام وحی را داریم که با قرآن انس گرفته اند و باید خدا را برای این توفیق شاکر باشیم.

وی افزود: مدتی بود که این مسابقات را بصورت مجازی برگزار می کردیم و از نعمت حضور دانش آموزان محروم بودیم. قطع به یقین دانش آموزانی که به بهانه مسابقات قرآنی و ثمره تلاش های خود می توانند در تبریز حضور داشته باشند بسیار خرسند خواهد بود، لازم است در رابطه با جزئیات کار بسیار بحث و تبادل نظر داشته باشیم داشتن اعتقاد به قرآن سرمایه ای است که به پشتوانه آن می توان قدم های بزرگی را برداشت. باید تلاش کنیم بهره برداری از این مسابقات بسیار وسیع تر باشد که در این راستا همکاران روابط عمومی و کمیته مستندسازی نقش بسیار بسزایی دارند.

مهدوی خواه شرح داد: بایستی تلاش کنیم با درک اهمیت مخاطبین، زمینه تکریم از شرکت کنندگان خود را فراهم کنیم که توقعات بالایی از ما ندارند و از آنها به نحو احسن میزبانی کنیم. همچنین زمان‌بندی مسابقات بسیار حائز اهمیت است. امسال ما برای چهلمین سال این مسابقات را برگزار می کنیم و انتظار می رود کیفیت این چندین سال را به اجرا بگذاریم.

وی افزود: همه همکاران استانی باید در جریان فعالیت های قرآنی قرار بگیرند تا در ادامه کار همراهی بیشتری داشته باشند. نشاط افزایی در مسابقات باید در صدر فعالیت ها قرار گیرد، بنابراین انعکاس بازخورد مخاطبان نیز می تواند در برگزاری هرچه بهتر این برنامه کمک شایانی کند و در این راستا باید نمودارهای ارزیابی را مورد توجه قرار دهیم تا از کمیت و کیفیت اجرای مسابقه بهترین آگاهی را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار