آئین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ناحیه چهار قم برگزار شد

قم (پانا) -–آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی دختران ناحیه چهار آموزش و پرورش قم، امروز پنجشنبه 8 اردیبهشت در سالن اجتماعات کانون محراب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ناحیه چهار قم برگزار شد

آیین افتتاحیه و نخستین جلسه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی دختران ناحیه چهار آموزش و پرورش قم، در سالن اجتماعات کانون محراب برگزار شد.

در ابتدای این آیین جلسه «علی نادری عالم» مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه ۴ در سخنانی ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات، از حضور دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی تقدیر کرد.

از برنامه‌های جلسه فوق اعطای احکام مشاورین دانش آموزی، اعطای ابلاغ فعالیت دو ساله اعضای مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۴ و همچنین برنامه ریزی برای فعالیت های یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ناحیه در سال ۱۴۰۱ بود.

در پایان، دانش آموزان به صورت گروهی سوگند نامه مجلس دانش آموزی را که به شرح ذیل است قرائت کردند:

«من به عنوان نماینده دانش آموزان در مجلس دانش‌آموزی به قران مجید سوگند یاد می‌کنم که با حضور آگاهانه، مدبرانه و صادقانه خود در این مجلس ضمن طرح نظرات و مطالبات دانش‌آموزان در‌ چارچوب آیین‌نامه‌های دانش‌آموزی گام بردارم.

با هم‌نسلان دانش‌آموزم پیمان می‌بندم که با بهره‌گیری از تفکر و اندیشه پویای ایشان حداکثر توان خود را در ارائه پیشنهاد‌های راه‌گشا به کار گیرم‌ تا نقشی هرچند کوچک در توسعه و اعتلای جامعه دانش‌آموزی ایران اسلامی داشته باشم و به آنها اطمینان می‌دهم که دستاورد های خود در این مجلس را در تمامی زندگی خویش به‌کار بندم.»

در این جلسه، «مسعود حسینی نژاد» کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه ۴ نیز حضور داشت.

دانش آموز خبرنگار: تینا سبحی منعم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار