رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

ارائه خدمات مشاوره یکی از راهبردهای اساسی پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی است

بهارستان‌دو(پانا)- رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ارائه خدمات مشاوره را یکی از راهبردهای اساسی پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی دانست که فعالیت این مرکزها به ارتقای سطح بهداشت روانی جامعه سالم کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره یکی از راهبردهای اساسی پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان پروانه تاسیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی با حضور رئیس مرکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران به آموزش و پرورش بهارستان دو اعطا شد.

نرگس خاتون‌شاکری، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تشکر از زحمات احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش این ناحیه گفت: دریافت مجوز تاسیس مرکز مشاوره وخدمات روان‌شناختی مدرسه اتفاق مهمی است، چرا که خانوادهای زیادی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند؛ با مراجعه حضوری و تلفنی، استفاده از خدمات ارائه شده به راحتی مشکلات اجتماعی، عاطفی یا رفتاری که باعث استرس دانش آموزان می‌شود را شناسایی و درمان کنند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات مشاوره یکی از راهبردهای اساسی پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی است. و فعالیت این مراکزها به ارتقای سطح بهداشت روانی جامعه‌ی سالم کمک خواهد کرد.

وی افزود: مرکز مشاوره مدرسه ناحیه دو بهارستان اولین مرکز مشاوره‌ای است که در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران موفق به دریافت مجوز وزارتی تاسیس و فعالیت شده است.

شاکری در پایان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولین ناحیه این مرکز بتواند با بکارگیری نیروهای متخصص به تربیت پدران، مادران و آینده سازانی با روان سالم موفق داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار