طریفی حسینی خبر داد

توانمندسازی معلمان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی

تهران (پانا) - به گفته رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور توانمندسازی معلمان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی با همکاری مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی

نشست مشترک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در راستای محورهای همکاری مشترک در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد. حمید طریفی حسینی در این نشست با اشاره به برنامه‌های مشترک سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: توانمندسازی نیروی انسانی، تامین تجهیزات تخصصی آموزشی و توان‌بخشی و جذب کمک‌های خیرین خارج از کشور از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: هم‌چنین در سازمان آموزش و پرورش استثنایی دو برنامه توانمندسازی آموزش دهندگان و تهیه بسته فرزندپروری برای والدین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و توسعه و بهبود آموزش از راه دور و توانمندسازی معلمان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی با همکاری مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در حال اجرا است.

طریفی حسینی با بیان اینکه روح حاکم بر برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی مشارکت محوری است، گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی به عنوان یک سازمان تخصصی در وزارت آموزش و پرورش همیشه مورد توجه سازمان‌های بین‌المللی بوده است و باید از این فرصت برای تعامل فعال اثر بخش و جذب کمک‌های انسان دوستانه‌ این سازمان ها به خوبی استفاده شود.

مهدی فیاضی رئیس مرکز اموربین‌الملل و مدارس خارج از کشور نیز در این جلسه گفت: شناسایی سازمان‌هایی در خارج از کشور که در راستای مسئولیت اجتماعی خود اعتباراتی برای دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته‌اند و هم‌چنین فراهم کردن مقدمات برای حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در پارالمپیک امید از جمله اقداماتی است که مرکز اموربین‌الملل و مدارس خارج از کشور می‌تواند برای دانش‌آموزان استثنایی انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار