سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل:

ایجاد ذهنیت غلط فضای مجازی در مورد رتبه‌بندی معلمان غیرکارشناسانه است

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت ایجاد ذهنیت درفضای مجازی برای فرهنگیان درمورد معیارهای سخت‌گیرانه برای رتبه‌بندی و عدم اجرای آن، غیرکارشناسانه است و کلیه معلمین از روز اول خدمت مشمول رتبه‌بندی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ذهنیت غلط فضای مجازی در مورد رتبه‌بندی معلمان غیرکارشناسانه است

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، کلام اله صفری، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه تبیین آیین نامه اجرایی رتبه بندی با مدیران مدارس ناحیه یک اظهار کرد: دولت مردمی، ولایی و عدالت محور سیزدهم در صدد برجسته کردن جایگاه آموزش و پرورش است و برای تحقق این امر تصمیماتی را اتخاذ کرده است که از جمله این تصمیمات اجرای طرح رتبه بندی معلمان است.

وی افزود: آیین نامه رتبه بندی معلمان بعد از تایید نهایی تغییرات قابل توجهی به نفع فرهنگیان (نسبت به لایحه قبلی) داشته و این آیین نامه جهت تصویب و اجرا به هیئت دولت تحویل داده شده است.

سرپرست آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران، از آنان خواست در اسرع وقت با کسب اطلاعات کافی و صحیح از آیین نامه رتبه بندی، جلساتی را با محوریت بحث و روشنگری پیرامون این آیین نامه با معلمان تشکیل داده و با توضیح کامل معلمان را به صبوری تا اجرای آیین نامه دعوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار