تبیین آیین‌نامه طرح رتبه‌بندی معلمان توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان (پانا) - آیین‌نامه «طرح رتبه‌بندی معلمان» در قالب مراسم صبحگاه مشترک اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و دوره آموزش ضمن خدمت، توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تبیین شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تبیین آیین‌نامه طرح رتبه‌بندی معلمان توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام علی (ع) گفت: حرف زدن و عمل نکردن ساده است و زیاد دیده می شود اما مولا علی (ع) نشان داد می توان هم خوب سخن گفت و هم خوب عمل کرد چرا که وی مرد میدان عمل، عدالت و شجاعت بود.

وی با اشاره به اجرای "طرح رتبه بندی معلمان" گفت: این طرح به زودی برای همه همکاران اجرایی می شود و ضرورت دارد مسئولان امور اداری در نهایت دقت و سرعت به این موضوع بپردازند تا حق کسی ضایع نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در این آیین نامه هیچ تلاش، موفقیت و دستاوردی از همکاران فرهنگی نادیده گرفته نشده و طرحی جامع است که تمامی جوانب کار معلمی در آن دیده شده و مدت ها کار کارشناسی انجام شده است.

رضایی ضمن تبیین آیین نامه "طرح رتبه بندی معلمان" و توجیه همکاران به توضیح و تفسیر بندهای مختلف آن پرداخت و به سوالات حاضران پاسخ داد.

بر پایه این گزارش، آیین نامه "طرح رتبه بندی معلمان" توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در قالب مراسم صبحگاه اداری و دوره آموزش ضمن خدمت با حضور کارکنان اداره کل، مدیریت آموزش و پرورش نواحی یک و دو، استثنایی، عشایری و مرکز پژوهش های علمی پژوهشی در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار