معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان:

طرح مدیریت کنترل هوشمند همچنان ادامه دارد

اهواز (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت طرح مدیریت کنترل هوشمند همچنان انجام می‌گیرد و با افراد خاطی در سامانه برخورد قانونی خواهد شد. 

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح مدیریت کنترل هوشمند همچنان ادامه دارد

نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا امروز به ریاست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برگزار شد.

ولی‌الله حیاتی، در ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت بازگشایی مدارس اظهار کرد: بازگشایی‌ها به معنای پایان کرونا نیست، آنچه که امروز در فعالیت صنفی و اجتماعی صورت می‌گیرد باید با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و تحت مدیریت هوشمند انجام شود.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل دوره واکسیناسیون افراد بیان کرد: مسئله واکسن بسیار مهم است افرادی که واکسن تاخیری یا دز سومی هستند باید هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان عنوان کرد: یکی از دلایل عمده‌ای که موجب شد امروز کشور با چالش مواجه نشود، واکسیناسیون بود.

حیاتی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: استفاده از ماسک جز اولویت‌های اجتناب‌ناپذیر کرونا است، فاصله‌گذاری اجتماعی نیز همچنان باید رعایت شود.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون در صدر برنامه‌های ما است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: در خصوص بازگشایی‌های مدارس تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم.

حیاتی گفت: طرح کنترل محدودیت‌های هوشمند نیز با قدرت در استان اعمال می‌شود، همه نظارت‌ بر اجرای دستورالعمل‌ها در بستر سامانه ایران من است.

وی ابراز کرد: طرح مدیریت کنترل هوشمند انجام می‌گیرد و با افراد خاطی در سامانه برخورد قانونی خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تأکید بر تقویت طرح شهید‌سلیمانی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی باید تقویت شود و پشتیبانی از این طرح همچنان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

حیاتی در پایان عنوان داشت: بازرسی‌های مشترک و تذکرات لازم به صنوف با توجه به نزدیک شدن به عید فطر و ایام پایانی ماه رمضان باید همچنان ادامه داده داشته باشد و از عادی‌انگاری جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار