معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش اصفهان:

آموزش حضوری مدارس بر مبنای مصوبه ستاد ملی کرونا است

اصفهان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت تصمیم بر آموزش حضوری مدارس بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اتخاذ شده است و تمام نهادهای آموزشی اعم از وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی موظف به اجرای آن هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری مدارس بر مبنای مصوبه ستاد ملی کرونا است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، آذرکیوان امیرپور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: تصمیم بر آموزش حضوری مدارس بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اتخاذ شده است و تمام نهادهای آموزشی اعم از وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی موظف به اجرای آن هستند.

وی با اشاره به چالش‌های عدیده آموزش مجازی، بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری، مدارس آموزش حضوری را اجرا کردند، اما پس از تعطیلات نوروزی با توجه به افت تحصیلی و تبعاتی که آموزش مجازی به همراه داشت و همچنین با تسریع روند واکسیناسیون، آموزش حضوری در اولویت برنامه وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نسبت به واکسیناسیون کرونا اقدام کنند، گفت: کادر مدرسه از حضور دانش‌آموزان علامت دار جلوگیری خواهد کرد و با توجه به شرایط آب و هوا امکان تهویه از طریق بازگذاشتن در و پنجره کلاس‌ها فراهم است.

وی با ابراز اینکه معلمان در مدت شیوع بیماری کرونا همچون سربازان در خط مقدم بوده‌اند، گفت: امیدواریم با رعایت دانش‌آموزان و انجام واکسیناسیون، سلامتی همکاران فرهنگی که برای تدریس ناگزیر به برداشتن ماسک هستند به خطر نیفتد، چرا که ویروس کرونا از بین رفتنی نیست و باید با دقت شرایط سازگاری زندگی کردن با این ویروس را پیش گرفت.

امیرپور در پایان گفت: از آنجا که جامعه به ایمنی نسبی نسبت به کرونا رسیده است اگر درگیر پیک هفتم کرونا شویم و تصمیم ستاد ملی کرونا تغییر کند و به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود ممکن است به آموزش ترکیبی برگردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار