تکلیف تیم‌داری والیبال اورمیه مشخص شد

ارومیه (پانا) - سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت تکلیف تیم‌داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال مشخص شد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف تیم‌داری والیبال اورمیه مشخص شد

توماج وحیدافشار سخنگوی شورای شهر اورمیه در گفگتو با پانا گفت: جلسه هئیت رییسه شورای شهر اورمیه با محوریت تیمداری شهرداری اورمیه در والیبال برگزار شد.

وی ادامه داد: قانون در خصوص منع هزینه کرد بودجه نهادهای اجرایی عمومی و دولتی در ورزش حرفه ای صراحت دارد و هیات رئیسه شورا با جبر قانون تصمیم به عدم تیمداری حرفه ای شهرداری در فصل آتی ورزش گرفت.

وحیدافشار با اشاره به جایگاه والیبال در بین مردم و جوانان ارومیه افزود: اینکه شورا با اکراه و اجبار قانون تصمیمی بر خلاف مطالبه عمومی گرفته منافی این نیست که شورا و شهرداری از ورزش و بالاخص والیبال حمایت نکند بلکه رای قاطبه اعضای هیات رئیسه و شخص شهرداری بر حمایت حداکثری در قالب چارچوب قانون بود.

سخنگوی شورا ادامه داد: در همین راستا مقرر شد تا شهرداری لایحه قانونی حمایت از تیم والیبال را جهت تصویب تقدیم شورا کند و همچنین مقرر شد پیمان رضایی مدیر عامل باشگاه و رییس هیات والیبال استان نیز ضمن رایزنی با چند تن از مدیران بخش خصوصی برای تیمداری در لیگ برتر والیبال کشور، جهت تصمیم گیری به شورا معرفی کند.

وحید افشار در پایان خاطر نشان کرد: تمامی تلاش ما بر این است که در راستای حمایت از ورزش والیبال و بسط نشاط اجتماعی از این طریق نهایت همکاری و مساعدت را با مجموعه ورزش والیبال انجام دهیم تا حداقل یک تیم لیگ برتری از ارومیه در والیبال کشور حضور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار