والیبالیست مهابادی در تیم شهرداری ارومیه باقی ماند

ارومیه (پانا) - رییس هیات والیبال مهاباد اعلام کرد"فرهاد پیروت‌پور" والیبالیست پشت خط‌زن این شهرستان برای یک فصل دیگر در تیم والیبال شهرداری ارومیه باقی ماند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
والیبالیست مهابادی در تیم شهرداری ارومیه باقی ماند

به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال مهاباد، هیرش وقاری افزود: پشت خط‌زن شایسته مهابادی که با سابقه‌ترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه محسوب می‌شود قرارداد خود را برای دهمین سال پیاپی با این تیم لیگ برتری به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

وی با بیان اینکه پیروت‌پور امسال کاپیتانی تیم شهرداری ارومیه را نیز برعهده خواهد داشت، بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: پیش از این هم تیم شهرداری ارومیه با بازیکنان مطرح و ملی‌پوش از جمله مسعود غلامی و آرش کشاورزی بازیکنان فصل گذشته شهرداری ورامین قرارداد بسته است.

رییس هیات والیبال مهاباد اظهار کرد: تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه پس از تعیین شاکله اصلی تیم از اول تیرماه آغاز می‌شود تا بازیکنان تا اعلام رسمی زمان شروع مسابقات به هماهنگی و انسجام لازم برسند.

قبل از این نیز پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، امیر خداپرستی، سعید مصطفی‌وند، امیرحسین همتی، متین احمدی و فرهاد سال‌افزون، سهیل مسعود و مهران‌فیض امام‌دوست به‌صورت رسمی به تیم شهرداری ارومیه پیوسته بودند.

فرهاد پیروت پور ۱۳ سال سابقه حضور در لیگ برتر والیبال کشور، عضویت در تیم ملی، تیم ملی دانشجویان و بازی در تیم‌های لیگ برتری گل گهرسیرجان، پگاه و فولاد ایرانیان ارومیه را در کارنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار