اظهار خرسندی مسئولان شهرستان جعفرآباد قم از روند برگزاری کلاس‌های حضوری

قم(پانا) - امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد امروز از روند برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس این شهرستان بازدید و از تشکیل کلاس‌های حضوری ابراز خرسندی کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اظهار خرسندی مسئولان شهرستان جعفرآباد قم از روند برگزاری کلاس‌های حضوری

حجت الاسلام «حسینعلی دهقانی» امام جمعه شهرستان جعفرآباد به همراه «بهمن آزاد» رئیس آموزش و پرورش این شهرستان امروز با حضور در تعدادی از مدارس جعفریه، روند برگزاری کلاس های حضوری را مورد بازدید قرار دادند.
مسئولان بازدیدکننده همچنین از تلاش های دلسوزانه کادر اجرایی و آموزشی و تربیتی مدارس در دوران کرونا و آموزش مجازی تقدیر کردند.
حجت الاسلام دهقانی در این بازدیدها، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از آمادگی حوزه های علمیه برادران و خواهران در راستای رفع آسیب های اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در مدارس خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده از اولین روز بازگشایی مجدد مدارس به تمامی مدارس روحانی و امام جماعت اعزام خواهد شد تا هیچ مدرسه ای بدون نماز جماعت نباشد.
«بهمن آزاد» نیز عنوان کرد: کادر اجرایی مدرسه و معلمان تلاشگر به صورت جهادی در عرصه های مجازی و حضوری در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت شبانه روزی تلاش کردند و به هر نحوی که بود سختی های این دوران را با آغوش باز پذیرا شدند.
وی همچنین با بیان آسیب زا بودن فضای مجازی برای دانش آموزان، نسبت به برنامه ریزی در راستای ترمیم برخی مشکلات ناشی از عوارض ورود بیش از حد برخی دانش آموزان به فضای مجازی تأکید کرد و افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری مدارس چاره ای جز ورود پیش بینی نشده به فضای مجازی نبود که ممکن است در این مسیر برخی با مشکلاتی روبرو شده باشند که امیدورام با برنامه ریزی صحیح مدارس ضایعه های احتمالی هر چه سریعتر ترمیم شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان و اولیاء آنان از بازگشایی مدارس تصریح کرد: اقدامات مناسبی در راستای نظافت و ضدعفونی قبل از بازگشایی انجام شده و در ادامه فعالیت مدارس هم ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده های آنان در اولویت برنامه های آموزش و پروش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار