معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش قم:

کلاس های حضوری آسیب ها را کاهش و یادگیری را افزایش می دهد

قم(پانا)- معاون اداره کل آموزش‌وپرورش قم عنوان کرد آموزش حضوری می‌تواند آسیب‌های جسمی و روحی را که خانواده‌ها به‌واسطه شیوع کرونا متحمل شده‌اند، کاهش و یادگیری دانش آموزان را افزایش دهد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های حضوری آسیب ها را کاهش و یادگیری را افزایش می دهد

«مریم سادات پناهنده» معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: تاکنون ۶۵ درصد از دانش آموزان متوسطه اول و دوم قم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و امیدواریم به‌زودی با همراهی والدین واکسیناسیون دانش آموزان در این استان تکمیل شود.
وی اضافه کرد: شکل حضور دانش آموزان در مدارس با آنچه قبل از شیوع کرونا بوده، متفاوت است و همه دانش آموزان باید طبق برنامه زمان‌بندی که مدارس برنامه‌ریزی کرده‌اند، سر کلاس‌های درس حاضر شوند.
وی گفت: مسوولان مدارس در تلاش هستند تا با اتخاذ تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محیطی سالم را برای دانش آموزان ایجاد کنند و ساعت حضور، مدت تشکیل کلاس‌ها و تهویه طبیعی در همه مدارس بررسی و مشخص شده است.
وی با تاکید بر اینکه آموزش مجازی نمی‌تواند به میزان حضوری موثر باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب‌های جسمی و روحی که خانواده‌ها به‌واسطه شیوع کرونا متحمل شده‌اند، آموزش حضوری می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد و یادگیری دانش آموزان را تقویت کند.
وی از اولیای دانش آموزان درخواست کرد: همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش داشته باشند تا دانش آموزان با شرکت در کلاس‌های حضوری درصد یادگیری خود را ارتقا دهند و روحیه نشاط بین دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان برقرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار