مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

شرایط حضور دانش‌آموزان در مدارس مهیا شده است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت دستورالعمل‌های ابلاغی به مدارس توسط تیم‌های بازرسی به‌صورت مستمر رصد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شرایط حضور دانش‌آموزان در مدارس مهیا شده است

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مورد بازگشایی مدارس اظهار کرد: با تصمیم ستاد کرونا مبنی‌بر بازگشایی مدارس جلسات متعددی در اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان و نواحی و مناطق برگزار شد؛ کمیته فوریت‌های بازگشایی مدارس تشکیل و در مورد مسائل آموزش‌وپرورش و موارد بهداشتی نکاتی مطرح شد.

وی افزود: در چند روز گذشته گندزدائی و ضدعفونی کلاس‌های مدارس در دستور کار قرار گرفته تا شرایط حضور دانش‌آموزان در مدارس مهیا شود.

ابراهیمی در مورد نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس بیان کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین آموزش‌وپرورش با علوم پزشکی و مراکز بهداشت وجود دارد و دستورالعمل‌های ابلاغی به مدارس توسط تیم‌های بازرسی به‌صورت مستمر رصد می شود.

وی با تأکید بر این موضوع که آموزش در تمامی مقاطع به‌صورت حضوری برگزار می‌‌شود، عنوان کرد: آن دسته از دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای و یا علائم سرماخوردگی و کرونا دارند تا زمان بهبودی کامل جداسازی می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در خصوص سرویس مدارس افزود: آموزش‌وپرورش جلسات مختلفی در این زمینه با شهرداری و تاکسیرانی برگزار کرده است و تا به الان بخشی از مشکلات سرویس مدارس حل شده است و سایر مشکلات و کمبودها نیز در چند روز آینده برطرف خواهد شد و اولویت در سرویس مدارس برای دانش‌آموزان دبستان و پیش از دبستان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار