پس از ۲۵ ماه تلاطم و نگرانی

بازگشایی مدارس با استقبال پرشور دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - براساس تصمیم مسئولان کشوری و وزارت آموزش و پرورش امروز چهاردهم فروردین 1401 کلیه واحدهای آموزشی سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور بازگشایی شدند و آموزش حضوری با استقبال پرشور دانش‌آموزان دوباره آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس با استقبال پرشور دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان

بالاخره پس از ۲۵ ماه تلاطم در فرایند فعالیت مدارس، نگرانی‌ها از حضور دانش‌آموزان در کلاس درس پایان یافت و آموزش مجازی با تمام خوبی‌ها و کاستی‌هایش پایان یافت.

دیگر دانش آموزان، معلمان، خانواده‌ها و کادر اجرایی مدرسه چشم انتظار دستورالعمل جدید یا اعلام اطلاعیه و رنگ‌بندی‌های مختلف نیستند چرا که از امروز همه یک دستورالعمل و آن هم آموزش حضوری به شکل قبل از دوران کرونا را باید اجرایی کنند.

شور و نشاط دوباره به مدرسه بازگشته و دانش‌آموزان به صورت حداکثری از حضور در مدرسه استقبال کرده اند‌.


مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه ام البنین (س) در زاهدان یکی از مدارس سیستان و بلوچستان است که امروز میزبان حضور حداکثری دانش آموزان در کلاس‌های درس بود. حضوری با‌شکوه که با برگزاری مراسم صبحگاهی و ایستادن در صف آغاز شد و با آموزش حضوری و صمیمانه در کلاس ادامه یافت.


یکی از دانش آموزان این مدرسه با ابراز خرسندی از بازگشایی مدارس و ادامه آموزش حضوری در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «بازگشایی مدرسه آن هم بدون محدودیت زمانی و دیدن مدیر، معاونان و معلمان آرزوی اکثر دانش‌آموزان بود.»

اسما نارویی ادامه داد: «بالاخره بلاتکلیفی دانش‌آموزان در فضای مجازی پایان یافت و حالا مانند قبل می‌توانیم با برنامه‌ریزی روزانه و مشخص به مدرسه بیاییم و برای امتحانات پایان ترم آماده شویم.»

وی افزود: «خانواده من نیز از اینکه دوباره آموزش به صورت حضوری در مدرسه ادامه پیدا می‌کند بسیار خوشحال هستند چرا که دیگر دغدغه یادگیری من را ندارند.»

دانش‌آموز خبرنگار: سلاله آرین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار