بازدید فرماندار و مدیر آموزش و پرورش از دبیرستان شاهد امام صادق کاشمر و پاسخگویی به دانش‌آموزان

کاشمر (پانا) - فرماندار شهرستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان از دبیرستان پسرانه شاهد امام صادق (ع) بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار و مدیر آموزش و پرورش  از دبیرستان شاهد امام صادق کاشمر و پاسخگویی به دانش‌آموزان

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر ضمن تبریک سال جدید به دانش آموزان، با آنها گفت و گو کرد و از آنها خواست تا اگر مشکل یا سوالی دارند مطرح کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان که پرسیده بود این روال تا کی ادامه خواهد داشت، گفت: مدارس انشاالله تا پایان سال تحصیلی به همین روال تماماً حضوری برپا خواهد شد تا دانش آموزان امر آموزش را عمیق تر یاد بگیرند و بتوانند امتحانات را مخصوصا نهمی ها با خوشی پشت سر بگذارند.

طاهریان در پاسخ به سوال اینکه آیا مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد یا خیر گفت: این مسابقات در مرحله مدرسه که برگزار خواهد شد اما برای مرحله بین مدارس و شهرستان ما مطابق با دستوراتی که با توجه به اوضاع کرونا وضع می‌شود عمل خواهیم کرد.

همچنین امیر دایی صراف، فرماندار کاشمر ضمن تبریک سال جدید به دانش آموزان ، بازگشایی مدارس و بهار تعلیم تربیت را تبریک گفت و عنوان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس همانطور که پیدا است دانش آموزان از این کار رضایت دارند. انشاالله بتوانید با این امکانات و این اوضاع تحصیل خود را به خوبی ادامه دهید.

در ادامه مجتبی قائمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان هم ضمن تبریک سال جدید در پاسخ به سوال یکی از دانش‌آموزان درباره رنگ‌بندی شهرستان گفت: با توجه به اینکه فعلا رنگ بندی کرونایی در تصمیم گیری ها برای بحث کرونا حائز اهمیت نیست، بنابراین شما دانش آموزان به رنگ بندی ها کاری نداشته باشید و تمرکز خود را بر روی تحصیل خود بگذارید.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان که تعداد کرونایی ها و فوت‌شدگان شهرستان کاشمر را جویا شد گفت: ما این آمار را هر هفته در جلسه ای که برای تصمیم گیری اوضاع کرونایی برگزار می‌شود بیان می کنیم اما در موضوع آموزش و پرورش این آمار تاثیری بر آموزش شما دانش آموزان نخواهد داشت.

همچنین در ادامه بازدید از دبیرستان، مسئولان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان دبیرستان و تشکر از مدیریت مدرسه برای ساختن فضایی که تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شده تشکر کردند.

خبرنگار: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار