2700 آموزشگاه و مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کردند

یاسوج (پانا) - با تصویب ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از امروز۱۴ فروردین در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹ هزار کلاس در بیش از 2700 آموزشگاه فعالیت خود را به‌صورت حضوری آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
2700 آموزشگاه و مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کردند

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین صبحگاه دانش آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوم شاهد یاسوج به بازگشایی حضوری مدارس استان در همه دوره های تحصیلی اشاره کرد و گفت: ۱۴۲ هزار دانش آموز از امروز به صورت حضوری ادامه تحصیل می‌دهند‌.

حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی در سال‌های گذشته به آموزش دانش آموزان لطمه جدی وارد شد، افزود: امید است با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی افت و کمبود‌های آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.

وی ادامه داد: به منظور ضدعفونی، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مدارس واریز شده است.

مدیر کل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در مدارس و کلاس‌های درس و استفاده دانش آموزان و فرهنگیان از ماسک خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند، چرا که دستورالعمل ها به صورت کامل رعایت می شود.

وی با اشاره به حضور مستمر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مدارس به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در صورت مشاهده موارد خاصی از کرونا تصمیم گیری تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: بعد از ۲ سال کرونایی با مصوبه ستاد ملی کرونا شاهد آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس هستیم که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شور و نشاط با حضور دانش آموزان به مدرسه ها برگردد.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: مدیران مدارس و معلمان در زمان حضور دانش آموزان نهایت دقت را مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان داشته باشند.

در پایان مراسم صبحگاهی با بدرقه مسؤلان دانش آموزان راهی کلاس‌های درس شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار