سرپرست اداره ارزیابی عملکرد کرمان اعلام کرد:

گروه‌های ارزیابی از روند آموزش حضوری در مدارس، تشکیل شده است

کرمان (پانا) - سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، عنوان کرد گروه‌های ارزیابی از روند آموزش حضوری در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های ارزیابی از روند آموزش حضوری در مدارس، تشکیل شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد فیروزی گفت: از خداوند می خواهیم به ما توان مضاعف، نشاط و شادابی، عشق و رغبت به انجام کار و تقوا عنایت کند تا در ایفای مسئولیت دچار مشکل نشویم.

وی افزود: توجه به حق الناس و لقمه حلال ضرورت دارد، کم کاری در انجام مسئولیت به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اعضای شورای معاونان در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید با هماهنگی اداره کل منصوب شوند، نظارت بر اردوگاه ها و خانه های معلم را قوی تر کنیم.

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استفاده شخصی از وسیله نقلیه دولتی ممنوع است، حراست از بیت المال وظیفه همه ماست.

وی ضمن تبیین اهمیت ارزیابی عملکرد یادآور شد: گروه هایی به منظور ارزیابی از وضعیت آموزش حضوری و وضعیت بهداشتی مدارس سراسر استان در اداره کل تشکیل شده که به زودی نظارت و ارزیابی خوب را از مدارس اغاز می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار