مدیر گزینش آموزش و پرورش استان کرمان:

دو اصل قانون خوب و مجری خوب، لازم و ملزوم هم برای رسیدن به موفقیت کاری است

کرمان (پانا) - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، گفت دو اصل قانون خوب و مجری خوب قانون، لازم و ملزوم هم برای رسیدن به موفقیت کاری است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دو اصل قانون خوب و مجری خوب، لازم و ملزوم هم برای رسیدن به موفقیت کاری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، علی شاهمرادی با اشاره به حدیث متواتر ثقلین گفت: از این حدیث پیام های متفاوتی می توان برداشت کرد که می تواند دستورالعمل خوبی برای همه ما باشد، قرآن جامع ترین و کاملترین قانون برای زندگی درست است و در کنار قرآن اهل بیت وجود دارند که بهترین مجریان و مفسران قرآن هستند.

وی با بیان این که قانون خوب زیاد داریم، افزود: در راس همه اسناد بالادستی در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است باید طوری برنامه ریزی کنیم که محور کارمان قانون باشد در این صورت موفق خواهیم بود، در صورت تخطی از قانون دچار مشکلات زیادی می شویم.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: گزینش هم قانون دارد و هم بالاتر از آن مبنای قرآنی دارد، بیش از 100 آیه در قرآن در زمینه گزینش پیامبران و...وجود دارد که اهمیت، معیارها و ضرورت گزینش را نشان می دهد، گزینش اصلی پذیرفته شده است و در زندگی فردی و اجتماعی هم نیاز به آن داریم.

شاهمرادی با اشاره به این که محور همه کارها حتما باید قانون باشد، گفت: طبق ماده 2 قانون گزینش و تبصره زیر این ماده و ماده 16 آیین نامه اجرایی تاکید بر این است افرادی که تاییدیه گزینش ندارند نمی توانند در محیط های دولتی شاغل باشند پس ضرورت دارد از اشتغال نیروهای بدون تاییدیه گزینش در بخش های مختلف آموزش و پرورش پیشگیری شود.

وی تاکید کرد: تفکر ما باید تفکر سیستمی باشد و بخشی نگری نداشته باشیم تا به اهداف مورد نظر برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار