اختصاص شعبه ویژه ای در دادگستری فارس ویژه رفع مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش

تهران (پانا) - مدیرکل دادگستری فارس گفت که برای تکریم جایگاه معلم و برای رفع سریعتر مشکلات آموزش و پرورش، شعبه ویژه ای در دادگستری فارس اختصاص داده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص شعبه ویژه ای در دادگستری فارس ویژه رفع مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،حجت الاسلام والمسلمین موسوی در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران آموزش وپرورش استان و شهر شیراز گفت:فعالیت هایی که در آموزش و پرورش انجام می شود به دلیل تاثیری که بر روی دانش آموز و جامعه می گذارد ،بسیار مهم است .

مدیرکل دادگستری فارس ضمن اشاره به روسای منصوب شده آموزش و پرورش شهرستان ها گفت: همچنان از افراد دغدغه مند و متخصص برای پست های مدیریت دعوت کنید تا بتوان تعلیم و تربیت را با توجه به خدا و آرمان های انقلاب و شهدا پیش رود.

موسوی با اشاره به تهاجم فرهنگی گفت: دانش آموزان بسیار در معرض آسیب های اجتماعی هستند که باید آموزش و پرورش برای جلوگیری و کاهش این آسیب ها برنامه ریزی کند.

مدیرکل دادگستری فارس افزود: گستردگی فضای مجازی و در اختیار قرار دادن این فضا به دانش آموزان می تواند باعث بروز مشکلاتی برای آنها شود که باید برای جلوگیری از آن برنامه ریزی انجام شود.

موسوی ضمن اشاره به جایگاه معلم گفت: معلم بعنوان ارکان اصلی تربیتی باید شان و جایگاهش حفظ شود تا بتواند تربیت صحیح و تاثیرگذاری داشته باشد.

در این جلسه مقرر شد که شعبی در دادگستری استان و شهرستان ها برای رفع مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار