رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

هموطنان در صورت بروز حادثه در سفر با ۱۱۲ تماس بگیرند

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۴۰۰ پایگاه عملیاتی امداد و نجات گفت هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند. 

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هموطنان در صورت بروز حادثه در سفر با ۱۱۲ تماس بگیرند

به‌ گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی ولی‌پور امروز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ گفت: در راستای جلساتی که با محوریت ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه امداد و نجات برگزار شد، ۱۴۰۰ پایگاه، پست موقت، سیار و مراکز عملیاتی امداد و نجات و ۳۱۳ پست ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرها راه‌اندازی شده که در سطح کشور با محوریت ایمنی، سلامت و توصیه‌های بهداشتی و با هدف کاهش حوادث و سوانح احتمالی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار نفر از همکاران و داوطلبان در سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند همچنین سه هزار خودرو امداد و ۱۹ فروند بالگرد برای حوادث احتمالی در سطح کشور آماده امداد هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: همه ماموریت‌های سازمان امداد و نجات هلال احمر در حوادث جاده‌ای و ترافیکی روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۵۱ مورد بوده که نسبت به سال گذشته رشد ۲۴ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این روز (چهارشنبه) ۲۵ نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.

ولی‌پور ادامه داد: ۱۴ نفر خدمات امداد سرپایی و ۱۲ مورد عملیات نجات فنی و ۱۰ نفر رهاسازی مصدوم را در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ داشتیم و بیشترین امداد و نجات جاده‌ای مربوط به استان اصفهان با پنج مورد و کرمان با چهار مورد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار